PortugalPengubah stesenTempat mencari

  • masa pelepasan:2024-02-09 15:07:15
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:537
  • Penerangan pantas:

    Portugal,Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran te

Kandungan artikel

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

PortugalPasar pengubah dalaman lambat

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak,PortugalTransformer tenggelam minyak S9, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

BaliCore pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:


PortugalPengubah stesenTempat mencari



Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Transformer

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

OK atau tidak?Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas,PortugalTransformer dan substansi jenis kotak, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.


PortugalPengubah stesenTempat mencari



Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar,PortugalPengubah minyak tenggelam kelas efisiensi tenaga I, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Beberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubah

Pembuat pengubah jenis kering

PortugalApa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Solusi bunyi pengubah jenis kering

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

PortugalMaklumat produk lain
  • Lapangan Terbang Paris OrlyRancangan jambatan naik bimbitApakah tahap kerja rumah?

    Lapangan Terbang Paris OrlyRancangan jambatan naik bimbitApakah tahap kerja rumah?

  • PollyJembatan boarding mudahBeberapa perkara yang perlu diberi perhatian

    PollyJembatan boarding mudahBeberapa perkara yang perlu diberi perhatian

  • PollyPanduan platform angkat menegak keretapiAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi

    PollyPanduan platform angkat menegak keretapiAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi

  • PollyFlip belakang plat hidraulik flipperHad pengeluaran produk akan dikurangkan

    PollyFlip belakang plat hidraulik flipperHad pengeluaran produk akan dikurangkan

  • BamPengubah jenis minyak 800 KVASemua orang melihat

    BamPengubah jenis minyak 800 KVASemua orang melihat

  • LamarPlatform hidraulik angkat 10 meterPersekitaran kerja dan mod kegagalan

    LamarPlatform hidraulik angkat 10 meterPersekitaran kerja dan mod kegagalan

  • LamarTanda jembatan naik bimbitCara memeriksa pelbagai bahagian

    LamarTanda jembatan naik bimbitCara memeriksa pelbagai bahagian

  • SiofokJembatan boarding mudahMasalah penggunaan analisis

    SiofokJembatan boarding mudahMasalah penggunaan analisis

  • segera:Peringatan: Maklumat PortugalPengubah stesenTempat mencari memberi anda PortugalPengubah stesenTempat mencari oleh syarikat kami, perkhidmatan PortugalPengubah stesenTempat mencari dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PortugalPengubah stesenTempat mencari, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PortugalPengubah stesenTempat mencari. PortugalPengubah stesenTempat mencari di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PortugalPengubah stesenTempat mencari, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!